poniedziałek, 25 marca 2013

Frytki poutine

Ależ się bałam tych frytek, kiedy je robiłam po raz pierwszy.. No bo jak to? Ciepłe frytki, sos pieczeniowy i zimny serek wiejski? Niewiele mi brakowało, żebym zrezygnowała z jedzenia ich, mając je już na talerzu. Ale na szczęście spróbowałam i od tego czasu robię je bardzo często. Szybkie, proste, smaczne, inne. Naprawdę warto spróbować frytek w takim wydaniu.


Składniki:
500-750 g frytek (sprawdzonych, takich do piekarnika, bo jak widać te, które ja akurat miałam nie zrobiły się zbyt apetyczne)
1 op. sosu pieczeniowego ciemnego
1-2 op. serka wiejskiego

Frytki robimy według przepisu na opakowaniu. Raczej powinny być takie do piekarnika, żeby nie były tłuste. Sos również przygotowujemy według przepisu na opakowaniu. Gotowe frytki wyciągamy na talerz, lekko solimy, wykładamy na nie serek wiejski i polewamy porządnie sosem pieczeniowym. I wcinamy:)

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz